FamilyClemen.reismee.nl

NL Vrolijk pasen

Donderdag 5 april

Na het ontbijt, inpakken en wegwezen....Ricting Genua. Ik heb uit de acsi gids een paar campings uitgezocht tussen Genua en San Remo. Maar eerst willen we nog naar Genua. Dat ligt aan de zee en heeft een enorme haven. We maken nog steeds de fout dat we denken dat ze in zo'n stad op ons zitten te wachten en een parkeerplaats miden in het centrum vrij houden voor ons. Dus wat gebeurt er... we rijden het centrum door van links naar rechts en dan weer van rechts naar links, vervolgens van boven naar beneden en van beneden weer terug..... richting camping! Het geheel duurt duurt natuurlijkeven, dat begrijp je wel! Maar het is een mooie stad! Ook vanuit de camper bekeken!

Voordat we naar de camping gaan, soppen we nog bij een famila, doen boodschappen zodat we voor maandag nergens meer heen hoeven. Het weer is lekker, zon en +/- 19 graden. De camping is leuk en heeft nederlandse eigenaars, die vloeiend italiaans spreken. De camping heeft smallepaadjes, maar wij een topchauffeur, die ons netjes op een mooie plaats brengt. Zo! Hier gaan we voorlopig niet meer weg. Het zwembad is jammergenoeg nog niet gevuld, er is ook geen speeltuin, maar dat mag de pret niet drukken.

Vrijdag 6 april

Lekker uitslapen, goed ontbijten met verse broodjes en dan de zon in. Pitti pakt een emmer water en slaat aan het poetsen. Ik ga met 'de Reunie' de zon in. De kinderen vinden al gauw vriendjes en gaan lekker hun gang. ‘s Avonds heb ik mijn boek uit en de camper blinkt weer. Luc kookt, kipfilets met mozzarella, erg lekker. Konklusie: het was een goede dag!

Zaterdag 7 april

En weer schijnt de zon! Wat heerlijk! EN weer hebben we verse broodjes! Wat kan ik toch van zo'n ontbijtje genieten! Pitti en ik komen langzaam maar zeker tot rust! Luc rijdt 's middags op zijn fiets naar het dorp en gaat nog wat boodschapjes halen. Hij heeft het het moeilijkst hier. Te groot voor... en te klein voor.... Mara en Antonie zijn druk met spelen en fietsen. Luc schildert met Mara de paaseieren op voetjes die ze van oma gekregen hebben. Pitti rotzooit nog wat in en om de camper en ik haak in de zon! 's Avonds eten we zalm, die Luc had meegebracht , ook weer lekker. We zitten nog tot laat buiten met een koppie koffie en een nieuw borreltje 'mandarinello'.

Zondag 8 april

Het is pasen! Vrolijk pasen allemaal! Luc kookt eitjes, die we allemaal bestickeren met de stickers die we van oma hebben gekregen! Groot succes! Grazie Nona! Na het ontbijt, ruimen we op en gaan we weer het zonnetje in met een boek en campermagazines. We genieten van de rust! 's Middags bekijken we wat we morgen gaan doen.... Richting Drôme? Luc heeft een best deal camping uitgezocht met overdekt zwembad en tja we moeten toch weer richting Luxemburg... Dus besluiten we morgen voor die eerste 500 km te gaan! Dan krijgen we buren.... en kunnen we niet meer van onze plaats af! Dus... het blijft een verrassing of we morgen hier weg komen of niet!!!

To be continued.....

Monique

Hallo Carolien en alle anderen.
Wij zyn nu in de Normandie een Weeck gweest, va.dag koud en Regen for erst.
Morgen ryden wij in de Bretagne of wat meer nar Sueden.
Vroetjes an decke Knuffel.
Monique en Ineke is er ok hier;-)))